Informatie voor externe zorgverleners

Losse Huurder

Heeft u incidenteel wel eens een werkruimte of vergaderzaal nodig?
Los oftewel Incidenteel een ruimte huren bij ons is mogelijk, al vanaf een dagdeel.
Dit mits er ruimte is, vaste huurders gaan voor.

Onze prijzen:
dagdeel: 20,- euro.
2 dagdelen: 40,- euro.
3 dagdelen op 1 dag: 50,-euro.

De stichting is vrijgesteld van btw, dit is de totaalprijs.

Dit is inclusief:
– Servicekosten met de daarover verschuldigde omzetbelasting;
– Promotiebijdrage met de daarover verschuldigde omzetbelasting;
– 1 parkeerplaats voor therapeuten;
– Parkeerplaatsen bezoekers;
– Gebruik receptie;
– Gebruik wachtruimtes;
– Toegang lounge en terras;
– Korting op het boeken van vergaderruimtes; Wanneer u een ruimte nodig heeft voor groepen, hebben we tevens mogelijkheden deze voor een betaalbare prijs aan te bieden.
Neem voor meer informatie contact op, we hebben binnen Z- Office toegang tot 3 verschillende vergaderruimtes;
– Keukenvoorzieningen;
– Sanitaire voorzieningen;
– Gebruik inventaris;
– Internet;
– Schoonmaak;
– Koffie/thee;

Kosten onderhoud Stichting:
– Boekhouding;
– Website;
– Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering;
– BestuurdersAV;
– Bankkosten;
– Marketing;
– Buffer Interieur.

– U krijgt geen huurovereenkomst, maar een factuur voor de te huren dagdelen.
Wanneer de factuur voldaan is, is uw boeking definitief.

– U mag content aanleveren voor social media.

– Enkele keren per jaar gratis netwerkclubs bezoeken:
Diverse leden zijn al lid van netwerkclubs zoals ZakenNet, RegioLokaal, Sjiek.

Wanneer u als therapeut de samenwerking met ons aangaat onder de vlag van de stichting, dan stemt u in op geen enkele wijze schade toe te brengen aan de doelen en de missie van de stichting en aan uw cliënten. We verwachten niet minder dan kwaliteit en onbesproken gedrag van therapeuten zoals u dat ook van ons en de andere therapeuten mag verwachten.
Als de stichting schade heeft geleden door misdragingen van de bij haar aangesloten therapeut(en) dan zal er een gesprek volgen tussen betreffende therapeut(en) en het bestuur.
Per situatie zal gekeken worden naar passende consequenties.

Alle leden zijn:
• van onbesproken gedrag.
• in bezit van de vereiste certificaten en diploma’s.
• op de hoogte van ons doel en missie en onderschrijven dit in hun werk.

Heeft u interesse om nader kennis te maken of aan te sluiten?
U bent van harte welkom.
Neem contact op met Gerbrand Heemstra:
038- 2222300
info@praktijkheemstra.nl

of

Sandra Prinsen: (zwangerschapsverlof van 12-01-2020 tot en met 12-05-2020)
06-333 46 948
info@wiaz.nl







Onze algemene contactgegevens

038-2222 300 of mail ons middels info@wiaz.nl


Maandag tot en met vrijdag 09:00-18:00

In overleg met de therapeut/ begeleider kan er worden afgeweken van onze openingstijden.




Copyright by Wiaz 2019-2020. Alle rechten voorbehouden.



Copyright by WIAZ Zwolle 2019. Alle rechten voorbehouden.